Štovani posjetitelji,

Uzmite nekoliko trenutaka i pročitajte upute o kupnji u Zdravom shopu.


UVJETI KUPOVINE

Ovi uvjeti definiraju postupak registracije, naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacije proizvoda ponuđenih u našoj Internet trgovini.

Prodavatelj (Isporučitelj) proizvoda je Moje zdravlje d.o.o.;  OIB 03073043507 , Matični broj : 080772834; a Kupac je registrirani posjetitelj web stranice www.zdravishop.hr  koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe te izvrši plaćanje virmanom po ponudi ili pouzećem.

Posebno napominjemo da kupnju Proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zatražiti samo njegovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu zatražiti kupnju Proizvoda samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu uvjeta kupovine ove web stranice u bilo kojem trenutku, te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena.


REGISTRACIJA / ELEKTRONSKI OBRAZAC NARUDŽBE

Prilikom prve narudžbe proizvoda putem elektronskog obrasca nužno je registrirati se na web stranici www.zdravishop.hr (korisničko ime i lozinka)

Odabirom svog korisničkog  imena i lozinke, te upisom traženih podataka postajete naš registrirani korisnik.

Nakon uspješno obavljene registracije dobit ćete e-mail s Vašim podacima za registraciju. Molimo Vas da podatke pohranite na sigurnu lokaciju za buduću upotrebu i koristite prilikom svake sljedeće kupovine u Zdravom shopu. Tako s lakoćom možete kupovati, te pratiti sve svoje narudžbe kao i novosti o novim proizvodima ili akcijama.

Ukoliko ste zaboravili lozinku, unesite ponovo svoju e-mail adresu i zatražite lozinku i ubrzo ćete dobiti e-mail s novom lozinkom.


POSTUPAK NARUDŽBE

Proizvodi se naručuju elektronskim oblikom, odabirom određenog proizvoda te njegovim spremanjem u košaricu.

Ukoliko proizvod trenutačno nije dostupan za dodatne nas informacije možete kontaktirati e-mailom ili telefonski.

Nakon što ste odabrali željene proizvode, vodimo Vas kroz košaricu do narudžbe, u kojoj unosite podatke za naplatu i adresu za isporuku naručenih proizvoda.

Na elektronskom obrascu narudžbe ispunite sva potrebna polja:

– adresa kupca/adresa isporuke: naziv tvrtke, ime i prezime, adresa, kontakt e-mail i telefon;

– način plaćanja:

1) plaćanje virmanom (nalogom za prijenos, internet bankarstvo – ako se odlučite za ovaj vid plaćanja na kraju procesa narudžbe dobiti ćete pisanu ponudu i sve podatke potrebne za uplatu na Vaš E-mail)

2) pouzećem – robu plaćate gotovinom prilikom isporuke

Proizvod se smatra naručenim u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja te klikne na gumb kupi.

Nakon zaprimljene narudžbe dobit ćete povratni e-mail potvrde o uspješno obavljenoj kupovini. Ako ste se odlučili za plaćanje putem virmana stići će Vam i  ponuda  i svi potrebni podaci na osnovu kojih možete izvršiti plaćanje.

Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično. 


PLAĆANJE

Moguća su dva načina plaćanja:

1) virmanom , internet bankarstvom ili

2) pouzećem

Sve cijene izražene su u kunama (kn) i sadrže pripadajuću stopu PDV-a.

Za dostavu na području Hrvatske naplaćujemo trošak poštarine u iznosu od 35 kn.

Robu je moguće kupiti samo na području RH, robu ne šaljemo na adrese izvan RH


ISPORUKA

Nakon zaprimanja  potvrde o plaćanju (u slučaju plaćanja virmanom) prodavatelj se obvezuje isporučiti naručenu pošiljku u roku od 7 (sedam) radnih dana.

U slučaju plaćanja pouzećem Prodavatelj se obvezuje isporučiti pošiljku kupcu u roku od 7 (sedam) radnih dana od dana narudžbe. Kod plaćanja pouzećem robu je jedino moguće platiti u gotovini.

Ovisno o adresi isporuke proizvodi se otpremaju vlastitom dostavom  ili paketnom distribucijom DPD Croatia.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u poštanskom prometu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako kupac ne primi naručeni proizvod, ili obavijest o isporuci, u očekivanom vremenu (maksimalno 7 radnih dana) , ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.


JAMSTVO

Jamstvo vrijedi u rokovima određenima važećim propisima, od datuma dostave robe, te je u svrhu ostvarivanja prava na jamstvo potreban originalan račun kao dokaz kupovine. Razdoblje trajanja jamstva i sve što jamstvo pokriva u vezi s nekim proizvodom navedeno je uz svaki proizvod. Kupac je obvezan obavijestiti Simbex d.o.o. o postojanju vidljivih nedostataka u roku od 2 mjeseca od dana od kada je otkrio nedostatak a najkasnije u roku od 2 godine od prijelaza rizika na kupce.


PRIGOVORI KUPACA

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore uputi putem pošte na adresu Prodavatelja Moje zdravlje d.o.o.; Koranska 16, 10000 Zagreb, Hrvatska, odnosno putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte Prodavatelja info@zdravishop.hr te će Prodavatelj obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.


REKLAMACIJE  / POVRAT ROBE

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je ispravan te odgovara opisu navedenom na stranicama Internet trgovine.

Odgovornost za materijalni nedostatak proizvoda regulirana je člancima 400. do 422. Zakona o obveznim odnosima (“Narodne novine”, broj: 35/05., 41/08., 125/11.)

Neispravan proizvod nakon reklamacije (telefonski ili pismeno) kupac šalje prodavatelju poštom uz dostavnicu, na adresu: Moje zdravlje d.o.o.; Koranska 16, 10000 Zagreb, Hrvatska. Prodavatelj se obvezuje da će u što kraćem roku a najduže u roku od 7 dana neispravan proizvod zamijeniti ispravnim. Troškove dopreme novog ispravnog proizvoda na adresu kupca snosi prodavatelj.

Kupac ima pravo na povrat artikla ukoliko mu je isporučen artikl koju nije naručio (artikl ne odgovara specifikaciji artikla koji je kupac naručio). U tom mu se slučaju ponovno šalje artikl koju je kupac naručio (o trošku prodavatelja), te mu se vraćaju troškovi koje je kupac platio za slanje vraćene robe prema prodavatelju.

U slučaju nemogućnosti isporuke drugog artikla ili otklanjanja neispravnosti, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove ukupne poštanske troškove povrata artikla (troškove slanja artikla kupcu te troškove povrata artikla od kupca), te od kupca uplaćenu vrijednost vraćenog artikla.

Reklamacija se radi za robu koja je dostavljena krivo ili nije potpuna zbog nekih nedostataka koje su nastale prije ili nakon pakiranja, ali ne od strane kupca.Povrat novca izvršavamo načinom na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na račun ako je plaćanje izvršeno pouzećem, i to isključivo nakon primitka vraćene robe.

Za sve reklamacije molimo da nas kontaktirate:

• telefonom:  +385 1 4818 690

• faksom:  +385 1  4818 691

• putem e-mail-a: info@zdravishop.hr


RASKID UGOVORA

Ukoliko ste se predomislili, naručenu robu možete vratiti bez pojašnjenja, a otkazati narudžbu možete i prije nego što je poslana na dostavnu adresu. Obavijest o povratu i/ili otkazu naručenih artikala upućuje se našoj korisničkoj podršci na telefon: +385 1 4818 690, faks: +385 1 4818 691 ili putem e-mail-a: info@zdravishop.hr).

Ako ste naručili i primili robu na adresu, a ipak biste željeli nešto drugo, zamjenu nije moguće napraviti klasičnim putem ‘1 za 1’, već sukladno odredbama članka 74. stavka 2. Zakona o zaštiti potrošača (»Narodne novine«, broj 41/14) potrebno je napraviti jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji uz eventualni povrat artikla.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu: Moje zdravlje d.o.o.; Koranska 16, 10000 Zagreb, Hrvatska, telefaksom na broj: +385 1 4818 691 ili elektroničkom poštom na info@zdravishop.hr, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca „Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Rok za jednostrani raskidugovora iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

2. Povrat uplaćenog iznosa
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

3. Povrat robe
Robu vratite ili je predajte nama na adresu: Moje zdravlje d.o.o.; Koranska 16, 10000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu Odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

4. Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe snosi sam kupac.

5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.


Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.


ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Moje zdravlje web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine. 

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link): Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova 

Za detaljnije informacije obratite nam se putem e-maila na adresu: info@zdravishop.hr


ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Moje zdravlje  d.o.o. se obvezuje poštovati anonimnost i privatnost svih registriranih korisnika i kupaca.

Osobni podaci korisnika, kao što su ime, tvrtka, adresa, telefonski broj, e-mail adresa ili funkcija mogu se prikupljati samo ako se korisnik registrira i dobrovoljno ispuni obrasce za narudžbu te prihvati opće uvjete korištenja.

Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i ispunjavanja obrasca kod kupovine u Internet trgovini.

Moje zdravlje d.o.o. će štititi tajnost podataka koji su mu dostavljeni, te će ih koristiti isključivo za vlastite potrebe. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Moje zdravlje d.o.o. ima pravo distribuirati korisniku elektroničkom poštom informativne poruke i obavijesti o svojim uslugama, promjenama postojećih usluga i novostima iz svoje palete proizvoda.

INFORMACIJE O TRGOVCU

Tvrtka: MOJE ZDRAVLJE d.o.o. za trgovinu i usluge
Skraćeni naziv tvrtke: MOJE ZDRAVLJE d.o.o.

Registarski sud: Trgovački sud u Zagrebu, Tt-11/22492-2
MBS: 080772834
OIB: 03073043507
MB: 2794551
Temeljni kapital: 20.000,00 kn, uplaćen u cjelosti

Sjedište: Koranska 16, 10000 Zagreb, Hrvatska
Tel.: 098 430 079

web: www.zdravishop.hr
e-mail: info@zdravishop.hr

Uprava-Direktor: Martina Ostojić

Poslovna banka: Addiko d.d. Zagreb, Slavonska avenija 6
žiro račun: 2500009-1101356781
IBAN: HR9725000091101356781
SWIFT code: HAABHR22

Uvjete kupovine u pdf obliku možete preuzeti ovdje:
https://zdravishop.hr/uvjeti-kupovine.pdf

Copyright © Moje zdravlje d.o.o. Sva prava pridržana.